25 juli - varmt

Kändes lite på knäna i natt när jag skulle sova :-( Men nu känns det bättre :-)
Sov till fram emot 9 idag. Värmen tar på krafterna.
Gick in en sväng till stan. Köpte bla dessa fina stövlar. 70 %, bara 60 kr :-)


Sedan gick vi och fikade på
Café Rotundan. Trevligt ställe i Norre Katts Park. Serverade mycket god raberbersaft. Sen blev det dags att gå hem så H fick packa ihop det sista innan hon drog tillbaka till Norrköping. Tack för denna gång, alltid lika kul at få snacka en massa :-)

Åkte hem och gick ut och satte mej under äppelträdet och lyssnade på min ljudbok. Just nu är det Kinesen av Mankell som strömmar in i mina öron


Dottern kom hem runt 17-tiden. Glad och nöjd efter sin Tysklandsresa.

Lite mat och sedan en stund här vid datorn. Blir väl lite tv ikväll också. Passar på att lyssna på gamla Sommar-program på webben. Just nu har jag kommit till Jonas Wahlström. Kul program

29 grader sa termometern för en stund sedan

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det är sannerligen varmt idag! Det lät härligt med ett glas svalkande rabarbersaft.



kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback