21 juli - skapat

Fortsatte min produktion och gjorde 4 st LOs idag.
De två första har jag gjort efter inspiration från senaste numret av scprapptidningen.









Tror inte jag har så många foton från 700 års firandet kvar nu. Vet att det är på Götheborg och vårt nya konstverk + några till ;-)

Idag ringde en av mina kompisar från Norrköping och talade om att det ska bli fint väder from onsdag. Så hon kommer ner på besök i morgon och stannar några dagar. Kul. Kanske man får doppa tårna ute i Tylösand då.

Har glömt och uppdaterat på platespottingen, Hittade 231 idag och ska strax åka och se om 232 står där den ska.

Kommentarer
Postat av: Cina

Herregud är det någon som slagit dig i huvudet med en scraphammare eller liknande??? Så många fina LO´s du gjort och så kul att få en sådan skapandelust!

Ha en bra vecka kära AM, på torsdag - söndag ska vädret bli varmt och somrigt :)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback