16 juli - borta bra

men hemma bäst. Visst stämmer detta uttryck väl.
Men jag/vi har hunnit med mycket denna veckan.
Blev en tur till Smultronstället. Mumsigt värre blev det med dessa glassar




På tisdagen blev det en promenad längs Strömmen innan vi gick hem till min syster och åt mat. Massa mat var det. Undrar om hon fortfarande har kvar av rotfruktsröran? Sedan blev det Allsång hos mamma och pappa.
Nätterna har som sagt varit jobbbiga, både för värmens skull och den osköna bäddsoffan. Så det var vääääldigt skönt att få krypa ner i sin egen säng igen :-)


Som sagt vi blev väckta tidigt om morgnarna



Dottern shoppar loss på New Yorker


Det fanns smultron hos mormor och morfar



Hallon hittade vi en dag.


Stor stad. Blä! Sista bussen en fredagkväll gick 23.15


Tur att biblioteket finns när man saknar datorerna för mycket ;-)

Odjur jag hade innanför tröjan en dag


Götakanal



Kaktusplanteringen


Strömmen, visst är det fint


lilla jag ska plocka hallon


Rådhuset med Gull Olle i toppen


Så kan man också torka tvätt



Nya spårvagnar hade de fått

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

OJOJOJ vad ni har hunnit med grejer den här veckan! Jag älskar uttrycket borta bra men hemma bäst, stämmer så väl in för mig oxå.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback