9 jan

Går här hemma som en osalig ande när jag inte har min dator på plats. Kommer på mer och mer grejer som kan vara borta. Vörst är nog div uppiggande mail som jag har kvar från när livet varit extra jobbigt bla. Brukar läsa dom ibland och inse vilka goa vänner jag har där ute. puss på er

Har fått veta att jag har i alla fall en läsare här som inte skriver något skojsigt till mej. Så nu Stefan, smyg inte bara omkring här utan skriv gärna något snällt  någon gång. Kanske du har två sovplatser över när Springsteen kommer till Götet i sommar?

image863
Kort till min vän ML

image864
Några småkort till PIF-vinnarna

Kommentarer
Postat av: Carina-Ina

Jättefina kort. Det ena PIF-kortet finns hos mig :-)

Postat av: Karin

Vilka härliga kort!
Jag känner att jag oxå behöver pyssla... Borde nog sätta mig nu i helgen och göra någonting kreativt!

Kram Karin

2008-01-11 @ 15:32:58
URL: http://karabara1972.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback