15 jan suck :-( och glad

Ja ni tror väl mej inte, men min dator har pajat igen. Ikväll fick den helfnatt. Helt plötsligt stängs den av och det börjar hacka mellan de bägge dvdinkasten. Startar om et par gånger men det kommer bara igen efter olika lång tid. Drar nätsladden och väntar en timme. Men inte hjälpte dte inte :-( Samma grej händer igen. Så det var bara att ringa supporten igen. HAn konstaterade att jag väl nyss ringt, jo tack hämtade hem den i fredags svarade jag. Försökte att starta med recoveryskivan men datorn reagerade inte ens för den. Så nu är den felanmäld igen !!!!! Snacka om att jag  inte gillar att vi har bil. Nu måste jag be svärfar igen om hjälp. Men denna gången finns allt räddat i alla fall. Nu är det bara mailen från i lördags som försvinner, men det står jag ut med. Tyvärr hinner jag väl inte efterbeställa 100 bilder billigt hos Fuji, det gällde bara till på måndag.
Jag som höll påmed inbjudan till nästa scrappträff, nu har jag inga adresser tillgängliga. För så smart var jag inte så jag la dom på  en skiva utan allt ligger på hårddisk D:\

Som tur är har jag fått en glad överraskning av
Annika, nämligen denna
image872

Tack snälla vännen.

"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."
Ska fundera på vem jag ska ge denna när jag är på lite bättre humör och kommer åt mina länkar

Kommentarer
Postat av: Carina - Ina

Fy sjutton för datorer som krånglar. Jag tror nästan din har fått VIP-kort till supporten nu :-) Peppar, peppar så är min OK efter den kom tillbaka från sitt "läkarbesök".

2008-01-15 @ 21:34:55
Postat av: AnnikaS

Jag är glad att jag kunde ge lite glädje i alla fall. Hoppas att din dator har krånglat så mycket nu så att du får en ny istället!
kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback