12 jan

Idag har jag scrapat lite. Gjort en LO klar + plockat ihop papper till ett par till. Det gäller att passa påde få timmar då ljuste är bra.
Har även varit på stan med dottern. Gick faktiskt smärtfritt denna gång. Blev inköpt ett par skor på Ecco och ett par jeans, ändast 199 kr. Sedan var vi en sväng till Brinsons och köpte på oss lite papper med.

På em åkte granen ut och jag har plockat ner nästan alla julgrejerna. Dottern måste bara plocka ut sitt innan jag kan lägga ner allt i kartongerna. Men jag vill allt ha kvar adventsljustakarna ett tag till. Det blir ju så himla mörkt annars.

Tror jag har hittat mina mail och favoriter nu :-) Även alla andra dokument ligger nu i tryggt förvar på den andra hårddisken.

Avsluta med en LO jag inte visat tidigare. Vem längtar inte till sommaren :-)
image865

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin layout!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback