1 jan 2008

GOTT NYTT ÅR alla läsare

Ja då var vi inne på ett nytt år igen. Undrar vad det ska föra med sig.
Gårdagen tillbringades hemma med familjen. Åt god mat.

image851
En salsa till förrätt.
image852
Ugnstekt lax, pressad potatis och sockerärtor till huvudrätt
image853
smaskig glass till efterrätt

image854
Sedan spelade vi lite poker .


resten av kvällen tillbringades i soffhörnet tittandes på tv. För mej hade gärna tolvslaget fått vaar redan runt 22-tiden. men nu fick jag försöka hålla mej vaken två timmar till. Kan ju säga det att det var jag som gick och la mej först, resten av familjen tittade på någon film på tv´n tills närmare kl 02. Men så var det också jag som var uppe först i morse och detmed god marginal ;-)
image855

Både i går och idag har jag scrappat lite

Under 2007 har jag gjort
6 st blomLOs 6*6
2 A4 enkla
1 A4 dubbel
60 st enkla 30*30
19 st dubbla 30*30
88 kort
39 julkort
26 atc
11 tändsticksaskar

sedan är det säkert en del som jag glömt fotoa också.
Känner mej faktiskt nöjd med lista. Hade som hemligt mål att göra minst 100 LOs under året och det blev det ju om man räknar de dubbla som två sidor ;-)




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du är ju riktigt styv på att scrappa. Synd bara att jag inte får ta del av det annat än när jag fyller år, påsk och jul ;o)
Vi pratade ju förut men god fortsättning på 2008 önskar min familj din familj. Ps gossingen var här förut och fick smaka brylepudding av sin mormor.

2008-01-01 @ 21:15:46
Postat av: netha

Jösses så produktiv du har varit!
Och sicken god mat, mums!

Postat av: Paula

Gott nytt år AnnMari.

Hjälp vad du har varit flitig!!! SÅ mycket fint du gjort under detta året!

Vilken smarrig mat ni åt, såg riktigt läckert ut!

Kram
Paula

2008-01-03 @ 09:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback