3 feb - lite alster

Idag har jag bara slappat. Rensar bland mina videoband så idag har jag sett en raspig Mitt Afrika.
Packat upp lite från igår. Skrev texten till den nästan klara LOsen.

Cyklade bort till Netto för att  se om de hade några scrappgrejer kvar. Inte mycket jag ville ha, men jag köpte ett set med babykillpapper + det ända stickersarket som var kvar.
Såg bil 136 på väg dit och vet var 137 står, så där cyklade jag förbi påvägen hem. En av scrapptanterna har 139 så jag hoppas jag hittar 138 innan vår träff om tre veckor :-)

Dottern har idag inhandlat en ny kamera, en Canon 400D så nu ska det fotas. Rea på Elgiganten. Undrar om man kan få pröva den någon gång. Själv har jag äntligen inhandlat en extern hårddisk på 500 Gb så nu ska allt sparas även där. Bara jag får hem min dator någon gång. Pratade med Office i fredags men han hade inget hört. Det ända han kunde se var att de tittat på den i Linköpng i alla fall, men han såg inget resultat :-(

image884
Efter en skiss. Blev vänstra sidan på en dubbel LO
image885
Här är högersidan. Härligt papper var det.

image886
Bidrag til monokromatisk -blå tävling
image887
Ännu en skiss, LOn är i 8*8

Korten jag gjorde igår visar jag inte ännu. ;-)

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

jättfina LOisar! gillar din stil.

kram Lise-Lott

Postat av: Carina - Ina

Jättefina LO's. Gillar speciellt "Sommarnöje"

2008-02-05 @ 10:38:46
URL: http://ecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback