2 feb

Idag har jag varit på scrappträff hela dagen. Var inte hemma förren efter 21. Vi var ca 35 st som träffades på Annies Gård ute i Haverdal. 10 olika tävlingar blev det. Han med 4 st av dom. + ett kort och en LO, + en nästan färdig LO. Trevligt var det i alla fall, synd bara att ljuste blev dåligt redan runt 16-tiden. Tråkigt är det också att ingen tävling lottas ut. Känns som om man inte har någon chans till flertalet av tävlingarna, då det är så många duktigare scrappare med. Fast iof hade vi bingo och där har ju alla lika chans, och två utlottningar på en lott vi fick när vi kom, så där var det ju också turen som gällde. Så, joo det blev ju faktiskt ungefär lika med utlottning och prestation.

Han även med en tripp till
Atelje Lektyg och hantverk. Köpte nästan bara cardstock denna gång. Känns faktiskt som jag inte behöver så mycket just nu. Har sett rub-ons jag vill ha och jourling rub-ons, annars klarar jag mej bra just nu.
Lite foton kommer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback