18 feb

Måndagkväll. Är trött idag. Var nog uppe för länge igår i kombination med för tidigt uppe i morse.
Jobbat en stund. Rensar runt i mina pärmar medan ungarna lekte något så när lugnt. På em röjde jag lite bland datorerna.

Såg bil 141 påväg till cykelhandlaren. Skulle lämna in min cykellampa som helt plötsligt slutade lysa, bara 2 veckor gammal. Men det var inge problem så jag fick en ny. Tog en med vanlig glödlampa istället för hallogen, tyckte inte den lös ordenligt för mej. Man syns bra med det blåa ljuset men man ser inget själv av vad man har framför sig :-(

Nu har alla bidragen kommit till min atc-swapp, men de får nog vänta till i morgon med att bli fixade.

Kom även ett sponsorpris till min träff på lördag. Ska bli så kul

image894
Vänster sida
image895
Höger sida

Kommentarer
Postat av: Carina H

Jättefina LO:er du har gjort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback