16 feb


image892
Ett kort på min 15 åring i sina nya kläder

Igår var jag och lämnade min dator, lät väl som om jag får en ny + kompensation i någon form. I alla fall hjälpte han mej att få över mina mail och favoriter till min externa hårddisk. Idag har jag även brännt ner det på en skiva. Så nu har jag i princip allt på minst två ställen. :-)

Idag har jag knappt gjort något tror jag. Såg på Lost och Heros i morse. Himla skönt med dvd.
Har beställt en massa foton från Elgiganten. 0,19 kr/st. Hade jag bara haft datorn i ordentligt skick hade jag beställt ännu mer från tidigare år.

Lyssnar på melodifestivalen här i bakgrunden, men än så länge har det inte blivit något WOW här ifrån.

Lite snö i luften var det på em, men det över gick snabbt i blask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback