Snuvig

Usch, håller visst på att bli dålig igen. Det har jag inte tid med :-( Nästan rinner och känner mej allmänt slö.
Ute blåser och regnar det. Skulle visst bli oväder. Så inte blev det något stadsbesök idag heller. Men men, det är ju flera dagar kvar till julafton.
Igår var jag och la undan ett guldhalsband som jag ska ta ut i 25-årsgåva. Ville ha ett litet tjockare halsband än de korta jag har. Har fortfarande 1400 kr kvar att handla för men det får bli i mellandagarna.
Sambon och Sara var och köpte gran, en liten till hennes rum blev det också

Idag har jag städat bland mina scrappgrejer. Sådant tar tid. Men jag har putsat fönstren i Saras rum och lagt in sill också. I morgon ska jag göra havrekex om jag orkar.




Kommentarer
Postat av: FruGrip

Vilken söt liten gran. Vi vågar inte ha nån i år. Lille buset är ju på allt....

Kram Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback