23 dec

Har aldrig varit så sen med allt som jag varit i år. En del beror det på att jag var dålig i helgen och knappt fick något gjort då.
Jobbade idag och sedan åkte jag till stan och köpte julklappar och lita annat, Bla ett nytt strykjärn, började slå gnistor om det gamla när jag skulle stryka julgardinerna. Undertiden stod skinkan i ugnen. Hem och kolla skinkan sedan iväg och handla den sista julmaten. Hemma 17.45.  Städade undan de sista.
Prov åt skinkan.


Sedan gjorde Sara och jag godis både knäck och kola.

Sen var det dags att klä granen. Puh. Skönt att vi ska fira jul själva. Orkade inte at fram så många tomtar så det fick bli ljus istället. Så här blev det på en del ställen.


Köket


Hallbyrån. Nyinköpt tomte och gran, från Sia


julkort från nätvänner


Soffbordet


Kommentarer
Postat av: M i n d i

Tack snälla söta du för att du har varit min goa tomte under decembermånad!!!!!!!



Stor kram och tack för alla fina saker!



Kram

M I N D I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback