16 dec - jordskalv

Det var visst jordskalv kl 6.20 i morse. Jag märkte ingenting. Men sonen hade vaknat och kännt sig lite yr, men det var väl skakningarna som gjorde detta. Hade varit lite häftigt att kännt tycker jag. Men som sagt, jag sov så gott då.

Idag har jag fått ett brev med 3 st promakerpennor. Har ingen aning vart de kommer ifrån. Kanske jag vunnit någon tävling.

Har varit på mitt första styrketräningspass, så nu får jag se om jag kommer upp ur sängen i morgon ;-) När jag hoppade av cykeln efter att ha stånkat fram ett tag så kommer en man fram till mej och sa "det var bra gjort" Vad glad man kan bli för lite pepping. Han lovade att det kommer att bli bättre framöver, när jag sa at jag precis tagit mej runt mitt första pass.


Kommentarer
Postat av: cissi

Vilket fint kort!

Härligt att du kommit igång med träningen, bra jobbat! :)

Postat av: Karin

Det var länge sedan jag var här och tittade. Du har hittat på en hel del ser jag. Vad duktig du är som sätter igång med styrketräning, jag kommer aldrig så långt.

Ha en God Jul!

Karin

2008-12-16 @ 23:04:06
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hej! vad fint kort!!! Kul med swappen tycker jag :) Kram MAria

2008-12-18 @ 20:51:06
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilket otroligt fint kort! Kikar in här på din sida från swappen. Önskar dig en trevlig helg... och god jul! (bara några dagar kvar nu ju)



kram Linda

2008-12-19 @ 08:20:21
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback