10 aug, mer bloggparty

Idag har det inte blivit så mycket pysslande. Gjorde klart  Cattis utmaning. Man skulle lifta en LO hon gjort. Så här blev mitt bidrag



Har börjat med några ATC också. Är med i 3 olika swappar, sommar, fjärilar och valfritt. Håller på med fjärilarna.

Har jobbat några timmar också. Har fixat en massa lösenord både till datorerna och kopieringsmaskinen. Har även fixat en brandplan vart alla klasser ska ställa sig vid ev brand. Tog ett tag men det var ju tomt på skolan så man fick jobba i fred i alla fall. I morgon kommer lärarna och vi ska fortsätta organisera vårt arbete och lokaler.

Har även avslutat några Traderaauktioner och lyssnat på Sommar med Mattias Klum. Bra program.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här hade jag inte varit innan, kul att hitta ny inspiration! Blev nästan lite sugen på att testa ATC när jag såg dina snygga kort.

Postat av: Elin (Asksvart)

Du har så rätt så, inte första gången jag fått vänta med att göra något för att jag inte har rätt nyans på pappret...

2008-08-11 @ 07:15:40
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: cattis

Kul att du ville vara med! Och du har fått ihop en härlig layout! Är det stämplar som du har använt till rubriken eller rubons? Läckert!



2008-08-11 @ 11:33:36
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: AnnikaS

Vilken härlig layout! Jobba på en söndag, usch och fy, men det klart det kanske kan vara skönt när ingen stör.

kram ANnika

2008-08-11 @ 17:46:43
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback