30 april

Det är inte klokt vad tiden rinner iväg. Nu är april redan slut.

I måndags var jag på scrappträff och gjorde 4 kort och 2 atc. Det är lagom avkopplande när man igentligen inte orkar ta tag i något.
I går var jag på cykelrunda. Hitade 166-170, men så var jag ute ca 1,5 timme visade det sig när jag kom hem. Tyvärr var inte 171:an på plats, får väl ta en runda ut i morgon och se om den står där den ska ;-)

Idag slappar vi hemma. Sonen drog iväg till en kompis och dottern är ju fortfarande i Wien. Ska väl sätta mej och titta på någon film. Man börjar visst bli äldre när man inte har det minsta lust att gå ut till någon brasa längre


image1021
Till en barndomsvän som fyllde år förra helgen
image1022
Kort till en kollega

image1023
Kort till ungarnas kusin som fyller år idag. Grattis

image1024
Inflyttningskort till ovan nämda kusin och hennes pojkvän

Kommentarer
Postat av: Pia

Som alltid har du varit så kreativ och fått till så mycket fint. Giillade "ett nytt hem" kortet allra mest.
Kram

2008-05-01 @ 18:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback