20 april - hemma igen

Ja då var semsetern slut. Vi har haft det himla kuligt även om vädret inte varit det allra bästa. Bara tagit dagarna som de kommit, ätit och druckit gott. Tur att min förskylningg och vad detnu var kom sista dagen. Var ganska trött igår och även nu på fm. Har halv sovit frammför videon.
Idag ska det tvättas och gås igenom massa mail. Men först tänkte jag lägga ut några av alla härliga bilder jag tagit denna veckan. är så mycket jag vill visa er.

Först ut lite bilder från hotellet

image980

image981

image982

Stort och luftigt var det.
image986

image983

image984

image985

image987

Baren och underhållningsscenen. Här hände något varje kväll. Mer eller mindre bra.
image988

image989

Glömde ta kort inne på rummet denna gång. Det som jag alltid brukar göra :-(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooooh, så härligt det ser ut ! Välkommen hem.

2008-04-21 @ 10:55:47
Postat av: AnnikaS

Välkommen hem! Ni verkar ha haft det härligt även om inte vädret var det bästa.
Krya på dig ordentligt nu!
kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback