2 april

Puh, har suttit med en självstudie i data under förmiddagen. PIM=praktisk IT- och mediekompetens  Skulle göra ett bildspel i powerpoint och lägga till eget prat. helt plötsligt försvann allt jag pratat in och jag kunde omöjligt få det att funka igen. Tur att man har ungar som kan hjälpa till. Så efetr ett bra tag ikväll löste det sig och nu hoppas jag bara bli godkänd i detta moment.
På väg in till Tingsrätten såg jag bil 155, det går sakta men säkert framåt.

Idag har sonen varit och mönstrat. Bli ju smått galen på honom när han kl 7,30 sätter sig och läser vad han ska ha med sig. Tåget går 8,07. Då visar det sig att betygen från 9:an och sista från gymnasiet ska med. Men va bra att han plockat fram dom då *skakar på huvudet* Men men efter ca 15 min hittades det sista betyget. Jag blir tokig på den ungen. När jag sedan kom hem runt 16-tiden var han redan hemma. Va sjutton hade han då gjort var ju min första tanke...kom han försent eller.... Men han hade bara fått göra IQ-test (fick 7 på en skala till 9) och pratat med doktorn.  Doktorn hade skickat hem honom igen då han är pollenallergiker och dessutom hade nedsatt hörsel, inte mycket men ändå. Han har ju varit till vårdcentralen redan innan höstlovet och vi väntar på en remiss till öron eftersom han har haft lock för bägge öronen mest hela tiden sedan i höstas. Det  förklarar väl hörselnedsättningen. Så han var borta i 8 timmar var av 5 timmar på  tåget.
Tror ni de överhuvudtaget hade tittat på hans betyg då?? Givetvis inte!

image972

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha oj oj oj 13kr! :) förstår att det ska investeras! Har du fått mina bilder på theo?

Postat av: Hanna

såg ni dina Lo,s på Theodor! Va fiina :) Söta giraffer på den ena!

2008-04-03 @ 10:22:45
URL: http://nussesinfo.blogg.se
Postat av: netha

Jaja, dess killar, undrar om de blir ansvarstagna någon gång, nu har jag samma problem med min äldsta gosse som bara sitter av tiden på skolan och skiter i det mesta. suck.
kramis

2008-04-03 @ 20:08:38
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Hanna

gmail... var det, men skickar igen då..

2008-04-04 @ 10:05:07
URL: http://nussesinfo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback