16 april - Alcudia

Hejhej
Njuter för fullt av min semester även om vädret kunde vara bätter. Igâr var vi i det gamla Alcudia igen, gick och tittade pâ utgrävningar och ringmuren. Drack en sagolik god sangria, Strosade runt och bara hade det trevligt. Pâ kvällen var vi nere i hamnen och jag ât lammkotletter. Kvällen var mycket skönare en tidigare. Tyvärr är det mulet idag sâ det blir att slappa. Ätit ost och vin pâ balkongen och snart ska jag ta en promenad vid havet. I morgon bär det av till Palma. Ska bli skoj. Ska nog tillbaka till min lilla tapasrestaurang ikväll. Snacka om att man ta dagen som den kommer :-)

Kommentarer
Postat av: Paula

Åh, vad det låter härligt!!!

Passa på att njuta nu för fulla muggar och vädret snart är på topp!

Kram
Paula

Postat av: netha

Oh vad glad jag är för du låter så glad.
Mums låter det med, kanske man skulle dit för en avkoppling.
kramis

2008-04-16 @ 17:24:57
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Cia

Härligt Härligt!
Njut nu och koppla av.

Kram Cia

2008-04-16 @ 19:37:38
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog
Postat av: Lillasyster

Härlig syrran!! Drick mycket och njut av din ledighet. Jag är inte ett dugg avundsjuk :o)

2008-04-16 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback