1 april

Äntligen kommer man åt bloggen igen. Har ju fixats till en störe server eller vad det var i helgen.
I söndags scrappade jag lite, igår var det skolrådsmöte hos dottern och idag har jag varit sista gången på kalligrafikursen. När jag visade skillnaden mellan vecka 1 och dagens grejer så sa dottern att det måste varit en bra kurs. Ganska bra betyg va ;-)
Idag har jag lurat en grupp ungar på skolan att jag såg en mus i vårt infotek. När jag skrek til att den sprang in under en specifik bokhylla slängd sig alla ner på golvet för att se den. Kände mej ganska nöjd när jag då sa April, april :-D

image969
Nya papper från Brunssons köpta i lördags.
image971
Vänster sida.

image970
Höger sida


Kommentarer
Postat av: FruGrip

Härligt fina skapelser här juh. Glada färger verkligen.
Kram Cissi som tackar för Pif vinsten också :D

Postat av: AnnikaS

Vilka härliga alster du gjort. LOn på Sara var stilren och riktigt härlig i färgerna och det gillar jag!!!

Kul att du lyckades lura barnen, själv lurade jag ingen och tror inte heller att jag blev lurad.
kram Annika

2008-04-02 @ 09:45:16
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback