Söndagkväll nu igen

Idag blev det fotboll igen. Start 10.30. Hade vi vunnit sista matchen så hade vi gått vidare till semifinal. Fast ungarna var duktiga. Det sista laget hade vunnit sina 2 matcher med bar övertag. Vi spelade lika så det får vi vara nöjda med. Men oj vad man skriker, nervigt var det flera gånger. Hade bättre tur med vädret idag. Riktigt skönt största delen.
När jag kom hem ringde jag och grattade min systerdotter. Hon suckade över att bebisen son på dagarna och inte på nätterna. Sa till henne att det var bara att vänja sig får så kommer det vara minst 17 år till. Vet inte om hon blev lugnad av det ;-)
Sedan slappade jag en stund framför tv´n. Jobbigt att vara på fotboll ;-) Såg sambon och dottern fara förbi på Finnkampen.

Kände mej sedan upplagd för lite pyssel. Gjorde en LO till en skisstävling på Hobbyhuset.
image747

Ett svart/vitt bidrag blev det också.
image748

Två kort efter en kortskiss han jag också med. Ändrade bara lite mellan dom

image749

image751image750

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback