Länge sedan nu

Har varit alltför trött och haft alltför mycket att göra senaste tiden så därför har det inte blivit något skrivet på ett tag. Men nu ska jag råda bot på det.


Har köpt en ny mobil. Rent inpulsköp. Dagen innan tappade jag den gamla i golvet och fönster gick sönder. Skulle igentligen inte ut på stan men så blev dte ändå, gick förbi Telia eller rättare sagt, slank in på Telia och kom ut med en ny mobil. Är ingen idé att springa runt om jämföra då jag kan nothing! Ville i alla fall ha en att ringa och sms:a med, resten är absolut inte nödvändigt, men får man det på köpet så okej. Jag fick det på köpet, både mms, mp3, internet och radio. Att det blev denna berodde just på radion. Kan vara bra att ha när man är ute och åker tåg. Nu måste jag bara få tag på lite roliga ringsignaler, men har ingen aning om hur man gör. När man gogglar på "gratis mobilsignal" kommer det bara en massa sidor där det inte alls är gratis, bara lur :-(
image758

Förra söndagen hade vi scrappträff som jag ordnade. Vi var ca 20 st som scrappade från 10- ca 22. Kul som vanligt. Gjorde 3 LOs och ett kort. Hinner ju inte med så mycket när man håller i träffen själv.
image760

image761

image762

Har hunnit med både att ha och vara på föräldramöte. Sonen har bytit linje och klass. Hoppas nu han sköter isg bättre i skolan nu när han går på en "rolig" linje istället. Suck för tonåringar.

I helegn startade en onlinecrop på en listorna jag är med. Har inte hunnit göra något ännu. Den här helgen har jag nästan bara slappat. Jo jag har förstå jobbat runt 3 timmar idag med
skolans hemsida. Har varken haft tid eller ork tidigare, men nu ligger i alla fall foton ute från fotbollsturnering där vi deltog den 8-9 sept ute.

Igentligen hade jag tänkt att gå på VM i bugg mm i helgen som kommer, men en del är redan utsålt. Sådant tänkte jag ju inte på. Så nu åker jag istället och träffar 4 listvänner i Alingsås på fredag. Liten förträff innan vi ska besöka Partille och en stämplemässa. Så unu kan jag förstöra lite pengar till ;-)

Shoppade lite kläder på KappAhl igår samt lite fina julpapper från DCWV. Drugt 5 kr/st ebtalde jag vilket jag tycker är helt okej.
image759


Har också gjort en stor fotobeställning över 300 bilder. Hoppas de hinner komma till den stora scrappträffen här i stan om 3 veckor.
image763
Denna gjorde jag efter en skiss på Lones torsdagsträff

image764

image765
julkorts tillverkningen är i full fart


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefins julpapper du köpt, undrar bara vart köpte du dem?

2007-10-05 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback