Ett foto i timmen

I torsdags var jag på scrappträff hos Nessaja. Ett litet glatt gäng är de som träffas varje vecka. Ska försöka gå dit varje gång. Gjorde ett julkort och började på ett annat kort.
image741

Målade lite motiv. Ville inte dra med mej så mycket grejer nämligen. Fick i uppdrag att ta "ett foto i tmmen" som vi sedan ska göra en dubell LO av. Lät kul och jag har en liten hum om hur den ska se ut också. Så idag har jag fotat en massa. Har försökt att fota ungefär samma tid varje timme.
Det ser ut som en vanlig söndag tycker jag. Tvätt och pyssel.
Har gjort 3 st kort, två bebiskort och ett julkort. Ett kort är efter en skisstävling på Scrappiz
image739
Har även hunnit handla en väska på Panduro, även det var det Nessaja som lockade mej till ;-)

Igår var jag en sväng på stan och slank in på Brunsons en sväng. När jag skulle börja titta balnd papprena så kom en tjej fram och frågade om det var jag som var AnnMari. Kunde ju inte förneka det. Surrade för fullt i huvudet vem denna människa kunde vara. Men som tuir var gjorde hon och hennes syster sig til känna på en gång. Två gulliga tjejer från en av mina mailingslistor var i Halmstad på besök. Kul att få träffas. Kunde har stått och tjattrat hur länge som helst om vi inte alla skulle vidare till olika butiker. Får bli mer än annan gång.

Igår gjorde jag klart en dubbel LO från sonens konfirmation. Var lite text som skulle stansas ut kvar. Och ett julkort blev det också.
image740

Kommentarer
Postat av: Jessica

fina =)

Postat av: Annika E

Läckra och ovanliga julkort! Skoj stämpel med tvättlinan! Kram!

2007-09-02 @ 22:49:03
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Jättefina julkort! Du är ute i tid i alla fall :-)

2007-09-03 @ 01:07:46
URL: http://koysdagar.blogspot.com/
Postat av: Nessaja

Visst är jag hemsk som lockar dej till en massa onödiga köp :-)....jätteroligt att ha dej med på träffarna....kul att se hur fina kort blev när dom var klara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback