taggad 2

Har blivit taggad av Karin också

Regler:
Du måste svara på alla frågor och sedan utmana minst 6 vänner!

Hatar du mer än 3 personer? Svar: Nej kanske inte hatar, men ogillar

Har du någonsin försökt ta ditt liv? Svar: Nopp

Hur många hus har du bott i? Svar: 7 st

Vilken är din favoritglass? Svar:Sias nogatglass som tyvärr inte finns längre :-(

Vilka är dina favoritskor? Svar: Mina sandaler som jag går i så länge som möjligt

Har du fällt krokben på någon? Svar: Tror inte det

Vilket är det värsta ämnet den här terminen? Svar: Engelska, hänger ju inte med på vad ungarna lärt sig under veckan. Är bara med på sista lektionen för veckan

Vilket är ditt favoritämne den här terminen? Svar: Mina datalektioner förstås ;-)

Äger du en Britney Spears-CD? Svar: Gu ske lov, nej

Har du nånsin spytt bland folk? Svar: Nopp

Säg någon/något du alltid tänker på... Svar: Alltid och alltid, men just nu mina listvänner som har det jobbigt

Vilken musik tycker du bäst om? Svar: Springsteen, Eldkvarn. Men just nu föredrar jag tystnaden

Vilket stjärntecken är du? Svar: Vädur

Vilken är den pinsammaste CD du äger? Svar: Har inga pinsamma cd-skivor. Låterbli at köpa dom


Taggar alla som läser detta och inte gjort utmaningen innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback