7 november

Ja då är det jobbar vecka igen, så inget pysslande har jag orkat med. På vår torsdagsträff ska vi göra julkort denna veckan. Blir ju bra då jag redan har haft ångan uppe.
I helgen ska jag iväg och träffa några vänner jag lärt känna på nätet. Är så himla skoj att få träffas så här. Var lite småorolig ett tag då min tågbiljett inte fanns någonstans. Trodde att jag kanske inte ens hämtat ut den, så jag åkte till SJ. Men inte fick jag ut någon biljett inte. Bara att cykla hem och vända upp och ner på allt. Som tur var hittade jag den tillsist, lite småskrynklig nedanför min dataplats. Trodde nästan jag hade slängt den av misstag. Men nu  är allt frid och fröjd igen.

Detta kort fick en annan nätvän som så duktigt klarat sitt körkort nu
image811

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket härligt fint kort!
Jag vet exakt hur det är me att lägga saker på andra ställen än där de borde vara... Är ganska så duktig på det faktiskt!!!
Men jag är glad att du hittade biljetten igen!
Kram Karin

Postat av: Lisbet

Härligt kort

Måndagkväll, jag söker efter inspiration. Fattar inte att jag är så trött just ikväll. Men ska sedan se fotbollsgalan ? roligt med artister. Först tar jag en blogrunda.

Ha det gott

2007-11-12 @ 19:50:11
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: netha

Sicken tur med biljetten, och hoppas AnnikaE tutar och kör. :-)
Du till våren när vägarna blir bra, tar jag bilen ner dit du bor så kan vi träffas en dag? Det skulle jag tycka vara så kul, eller?
kramis

2007-11-14 @ 07:00:23
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Hedda_94

Så härligt kort!
Kan inte komma på träffen tyvärr :( Min kompis som jag inte har sett på flera månader kommer hit imorgon förmiddag och vi ska på Little shop of horrors sen... hoppas ni får det kul!

2007-11-16 @ 22:43:45
URL: http://hedda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback