23 nov

Vad hände? Så kan man ju inte göra. Nu blev det alldeles fel.

Ja jag talar förstås om utröstningen av Daniel i Idol. För hallåååå, det var ju han som skulle vinna. Här tror man att Andreas och Marie som fick ta ett steg fram skulle sitta löst, men icke. Andreas gilar jag, han är så där härligt otippad.

Men jag lovar att om Marie kommer till final så ska jag ringa in och rösta - allt för att hon INTE ska vinna.
Nästa vecka är jag på resande fot men jag kommer hinna se slutet i alla fall. Spännande lär det bli

image819
I bild väg får ni hålla tillgodo med en Halmstadvy

Kommentarer
Postat av: Annika E

Jag gillar ju Marie... *duckar för flygande tomater* :-) Men mina favoriter Evelina och Christoffer åkte ut för länge sen, så jag kollar knappt längre. Men den som vinner brukar ju inte vara den som lyckas bäst sen, man få se det så. Ha det gott och sköt om dig! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback