2 november

Idag har jag varit ledig. Det var såååå skönt. Vaknade runt 7-tiden och satte mej för att kolla mailen ;-) Strax efter 8 stack jag till Maxi och handlade, precis som alla pensionärer. Sedan blev det frukst med färska frallor med leverpastej och gurka. Resten av dagen har jag scrappat och gjort kort. Har varit så avkopplande.
Gjort 3 kort + stommar till 2, målat ännu fler julmotiv. Gjort en dubbel LO och gjort klart 3 LOs till som jag legat halvklara. Jobat vidare med ännu en dubbel LO men den får göras klar i morgon.
image793
vänstersida
image794
högersida

image795
Lilla nyklippta jag

image796
Från vår Internationella Gatuteater festival som vi hade i somras. Snacka om groteska.
image797
Här satte jag bara dit rubriken idag.

image799
Tändsticksaskarna jag gjorde i veckan.


Nu ikväll har jag tittat på Idol och broderat lite. Skönt att kunna varva avkopplingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback