17 november

a du har jag haft scrappträff här igen. Tyvärr var några sjuka så vi blev bara 8 st, men vi hade det trevligt i alla fall.
Ställde in en tävling för att vi var så få, men den kommer nästa gång istället. Blev 2 kort tävlingar.
image815
En utan stämpelmotiv - mitt bidrag - ...

image818
...och en utan de traditionella färgerna rött, grönt, brunt och vitt.
Längst ner till höger vann omröstningen. Grattis Lotta
image813
En tändsticksasktävling var det också - mitt bidrag nr 8

image814
och en atc-utmaning. Denna gjorde jag.

Hade faktiskt turen att vinna en av tävlingarna där vi lottade ut priset.
Tack Brunsons och Skaparlusten som sponsrade tävlingarna.


Gjorde ett par julkort, en tändsticksask, en atc och 2 LOs, påbörjat den 3:dje. Stämplade ditt mitt namn på alla mina julkort+ att jag fixat några priser till Saras julfest med Stråkensemblen. Stämplat upp några julmotiv jag lånade av Lotta. Så jag har varit duktig tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Witch

Minsann har du varit flitig i julverkstaden vännen :) Härliga och fina julsaker har du gjort. Hoppas snart din dumma dator är "frisk" igen!!!
*kraaaam*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback