1 maj

Åter en ledig dag.
Idag var jag på Brunsons, där folk från Bazzil fanns på besök. Man fick göra varsitt kort. Inte riktigt mina färger men man fick ju passa på. Kortet blev inte riktigt som förlagan. Kan ju inte göra som alla andra ;-)
image511


Cyklade sedan ut för att se hur det såg ut i vår medeltidsby som snart ska vara klar. Det kommer att bli riktigt häftigt tror jag. Än så länge såg det ut som om de hade en hel del kvar att göra. Tur att vi inte ska dit med skolan förren i slutet av maj.
image513

Lite djur fanns det redan där. Bla denna söta lilla killing.
image514

Så här vackert vart det i parken utanför muséet när jag cyklade förbi.

image512

Han jobba några timmar också med div foton till hemsidan. Skönt att få sitta en stund utan avbrott. Har dessutom suttit och fixat med en massa foton som jag ska beställa vartefter. Den här gången har jag förminskat ner många av bilderna så jag får två eller fyra st på varje bild. Det tar sin lilla tid vill jag lova, men nu är det gjort.


Kommentarer
Postat av: netha

Oh vad kuligt med en medeltidaby, då skall jag och pojkarna mina dit.
Fina bilder du tagit.
kramis söstra min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback