Veckan som gått

En helt underbar vårvecka med sol och tempraturer runt 16-18 grader hela veckan. Det har varit fullt upp denna veckan som vanligt. I måndags var jag och sjöng. Kommunens personalförening har dragit ihop en kör. Himla kul. Det är så skoj att sjunga och jag har tur som har nära dit också.
På jobbet har jag fart omkring och inventerat innehållet i våra datorer bla.
Har fått hem lite stämplar i veckan också. Tror det bara var dessa
image467

Ja sedan kom förstås De nya hÄnglarna också. Är lite tudelad om vad jag igentligen tycker om dom. Tänk om de haft mun och lite mindre fötter, då hade allt varit bra. Jag känner som innan att alla kommer jag inte använda, så några säljer jag väl vartefter. Jo just det det var ett par stämplar som var restade så de kommer vartefter.

Har hunnit vara en sväng till stan också. Köpte present till en kollega som precis fått barn. Oj vad mycket fint det finns ;-) Varit och handlat en massa mat tills idag då vi har vi firat dottern, som har fyllt år och mej som fyller nästa vecka. Bjöd på smörgåstårta. Så här blev den. Starkt inspirerad av min vän netha.
image468


Passade även på att byta gardiner och tvätta fönster i köket och vardagsrummet. Känns himla skönt att det är gjort.
image469
Vårt nystädade vardagsrum. Så här tomt brukar det inte vara på  bordet i vanliga fall ;-)
image470
Presentkort på HM och pengar är aldrig fel att få!

Själv fick jag en sittplatsbiljett till Rolling stones den 3 aug, av min sambo och svärisarna :-)

Kommentarer
Postat av: Cia

Grattis!! Vilken kanonpresent :-)

Smörgåstårtan ser sååå smaskig ut
Kram Cia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback