Intensiv vecka

Denna veckan har varit intensiv minsann.
I måndags började jag i kör. Det är kommunens personalförening som dragit igång en personalkör. Det är så himla roligt och som tur är är vi i en skola inte så långt härifrån.
I tisdags kom min första utlandsbeställning. Massa fina band hade de. Kommer nog att köpa därifrån flera gånger.
image454

I tisdags åkte vi upp till Stockholm då sambon skulle vara med på tv4. Synd att man inte han se med än hotellet i Stockholm.
image456
Att bo på hotell är lyxigt. Frukostarna är ju bara sååååå
image455

Under tisdagen fick även min kollega en lite flicka. Stort Grattis Fick ett msn påväg upp till Stockholm :-)

Jo jag såg faktiskt bil 067 också

På onsdagen åkte vi vidare till Linköping. Besökte bla Mineller och Allt i leke. Handlade faktiskt inte så mycket. Men en "vikare" köpte jag. Ska bli kul att se om jag kan få till sådana fina vikkanter som hon i affären kunde.
image457
Bil 068 såg jag på parkeringen när vi kom hem.

På torsdagen gick dottern och jag och tittade på Kjell Bergqvist och Stefan Sauk. Kul men de var lite skräniga eller så var det att man hade ljuset för högt.
image458

Ja fredagen gjorde jag inte så mycket mer än jobbade. Blev paella till middag och sedan Lets dance.
Idag har jag fixat några swappar som ska iväg. Dt är soligt och fint men blåser väldigt mycket. Var väl tom stormvarning på Västkusten igen.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Herregud en sån energi du har.
Jag hade varit hopplöst trött. ;-)
Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback