Heja Brandeby

Måste bara kommentera detta. Tycker det är så skoj. Ännu en vecka får Lasse Brandeby vara kvar trots att juryn sågar honom. Folket vill ha honom kvar. Såg inte själva framträdandet då jag mycket hellre ser på Så ska det låta. Omröstningen däremot kan jag inte missa.
Men visar inte detta är programmet inte har någon framgång här i Sverige. Det måste ju vara ett hån mot själva idéen. Man tittar inte på kvaliteten alls utan enbart på kändisskapet. Själv vet jag inte vem mer än Lasse och Tobbe är, de andra är för mej helt okända. I alla fall de som är kvar nu. Men ett klart nöjesprogram är det.
Eller är det så att äntligen har vi fått en möjlighet att påverka. Helt plötsligt ser vi att vi har makten i våra händer, vad än "de lärde" säger. Och juryn kan inget göra. Det är folket som bestämmer!

Förövrigt härjar en mindre variant av influensa hos oss. I måndags var sonen hemma, från i tisdags dottern, själv gick jag hem från jobbet idag och sonen var åter hemma. Men nu ikväll är vi nog piggare allihopa som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback