Nationaldagen

Idag har jag varit på torget och firat Nationaldagen. Att jag åkte dit berodde enbart på att Kungen och Drottningen skulle komma. Fick perfekt plats med bra sikt mot bägge scenerna, men vad händer!!!!!!!!
image564
Jo ett antal pressfolk kommer och ställer sig precis framför och skymmer all sikt. Gissa att det var många som var sura! Var ju inte läga för att flytta på sig 15-30 min innan det skulle börja. Morrrr.
image565      image566
Fick ett par bilder då kamerorna var riktade åt ett annat håll.
image567
Efter Torget skulle de åka med Paddan upp till Medeltidsbyn och sedan tillbaka för rundvandring på biblioteket.
Mycket folk stod längst Nissan för att få en liten skymt av kungaparet, även så jag.
image568

Förövrigt har jag gjort 5 st kort idag. Kändes skönt att pyssla lite igen. Två kort ska ges bort på lördag, ett ska min pappa få och två kan vara bra att ha till framtida bruk.
image569
Kort till min svåger
image570
Kort till ungarnas lillkusin.
image571
Ett kort som min syster fick i fredags när hon fyllde år.



Kommentarer
Postat av: Annika E

Jadu, kungen e poppis! Du får skaffa presskort och papparazzikamera! :) Men vilka fina kort du gjort!! Det översta var superfint! Och det bruna med igelkotten var jättehärligt!! Kramis!

Postat av: Annelie Maddock

Jatteharliga kort, somriga o fina!

2007-06-14 @ 10:03:24
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback