Jönköping 2

Jaha, då ska vi åka hem ikväll. Datorn vad fixad när vi kom tillbaka igår. Killen muttrade något om att sonen inte behövde fylla datorn till max med grejer. Försökte också förmana honom detta innan vi skilldes åt. Men vad hjälper det? I dag när vi åt frukost talade han glatt om att han nästan fyllt den nadra hårddisken också nu med grejer. verkar vara det som är den stora grejen, allt man kan tanka ner. Men vad vi pratat om igår kväll och att han dessutom fått lite bröd med sig verkar han inte alls ha registrerat. Ja, ja han verkar nöjd nu i alla fall. Nu skulle han försöka? sova en stund innan rummet måste vara tomt kl 12.

Själv har jag vaknat en hinmla massa gånger i natt. Tycker sängen är alldeles för hård och nu på morgonen började det väsnas tidigt tycker jag, Lät som om de drog städvagnen utan för min dörr hela tiden ;-) Men nu är jag nyduschad och mätt. Oj vilken frukost det var. Det bästa var nog att man själv kunde pressa sin apelsinjuice. Så två stora galss med juice blev det både idag och igår. Dock för det med sig att man snart måste uppsöka en toalett ;-)
Det jag oroar mej mest för är att vi inte ska komma iväg till stationen i tid. Men med över en timme från att sonen ska vara ute och klar tills tåget ska gå ska vi väl fixa.

Vädret är mulet men jag hoppas på uppehåll, inte så kul att gå på stan annars. Så nu ska jag upp och packa innan jag beger mej till Hobbyglädje, synd bara man inte kan köpa några papper, vågar inte det med all annan packning vi har. Sedan väntar fika med Annika.

Kommentarer
Postat av: netha

Hoppas Du och Annika hade det kul i "fickan" :-)
Hotellfrukostar är det mysigaste jag vet, sen är ju avkoppling inte dumt heller.
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback