Tro´t om ni vill

Men i dag har faktiskt solen visat sig en stund. Det började inte regna förrän på em. Det som såg så bra ut att jag riktigt blev sugen på minigolf, men familjen avr inte lika intresserade. Sonen och dottern stack till varsin kompis occh sambon håller på med sina auktioner på Tradera. Efter kvällsmaten när jag gjorde ännu ett försök så tittade bara sambon ut på den mörknande himlen. Och ja, efter 20 min så kom regnet. Ingen minigolf idag heller.

Dessto roligare var att en kompis från Norrköping ringde och talade om att hon kommer hit. Blir på söndagkväll och sedan stannar hon några dagar. Ska bli skoj för det var ett tag sedan vi träffades.

Idag har jag fixat alla mina bazzilprover så nu har jag en himla massa färgringar. Har suttir och slagit hål i alla för att kunna få upp dom på mina små ringar. Sedan har jag börjat ändra min förvaring till mina omonterade stämplar. Tyckte de hade ett så bra tips på
kortifokus. Så nu håller jag på att stämpla upp alla motiv och tar reda på vart de kommer ifrån. Det tar sin lilla tid kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback