Skapat lite

O vad härligt med semester :-)
Igår tvättade jag hela dagen. Låg en vecka efter eftersom det var midsommar förra söndagen och då var vi inte hemma. När allt var klart tog jag en promenad nere vid havet. 50 min gick jag, skönt.
image598
Fast vattnet såg läskigt ut, fullt med skum vid strandkanten. Idag står det i tidningen att vattnet påmånga håll blivit otjänligt pga allt regn. Tur att det inte är strålande solsken nu då ;-)

Har pysslat lite i helgen och idag. Har blivit lite kort , 2 enkel LOs och 2 dubbel LOs.

Här kommer dock ett par kort jag gjort tidigare till två kollegor som har slutat hos oss.
image599

image600

Har tagit en massa blombilder jag tänkte scrappa men jag tycker det blir lite dyrt med 30*30. Så nu har jag beställt album hos Vixxxan, snabba ryck vill jag lova. Ifrån att jag beställt till jag fått bekräftelse och betalt gick det bara en timme! Fram för flera sådana butiker ;-)
Tyvärr har det inte gått lika snabbt från Scrapperiet som jag beställde ifrån i fredags, där har jag inte fått någon bekräftelse från än. Men så hade hon en massa rea också, kanske beror det på det ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback