Scrappat

Du har man avverkat halva sin semester då. Vaknade och regnet smattrade ner som vanligt. Inte en dag vid stranden än så länge. Ett par dagar utan regn är vad man har fått glädja sig åt i alla fall.
Idag var jag hemma hos min kolega och scrappade, det var även en kompis till henne. Kul, nu är ännu en fast i träsket ;-) Eftersom jag förberätt igår så han jag med nästan 4 st LOs där. Gjorde det sista klart när jag kom hem.
Här kommer 3 av dom
image682
Rondellhund - missa inte cirkeln runt hunden, finurligt va ;-)

image683
Pilen är en chippbord som jag har målat, brukar inte använda dom så ofta.

image684
Inte alls min vanliga stil med en massa blommor och dessutom floss. Inspiration som vanligt från en skiss.

Jäkla Pixdiscount, har fortfarande inte fått bilderna som ska var skickade den 13 juli. Nästan 300 nya  bilder är det. Såg på deras hemsida idag att man inte skulle dra sig för att höra av sig om det var problem så det gjorde jag. Undrar hur lång tid det kommer att ta innan man får svar :-(


Kommentarer
Postat av: Anna--Karin

Härliga LO:er du gjort! Ipod Lo gillar jag! Snyggt att sätta bandet så! Men cirkeln runt rondellhunden var käck minsann!

Postat av: Cina

Jag gillar verkligen din LO "Norre Port" ! Jättevacker AM !!! Så fina färger tillsammans, enkel men ändå så fin.
Sköt om dig i regnrusket!
*kramar om*

2007-07-24 @ 14:16:13
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback