Norrköping

Ja just där är jag nu. Åkte hit i fredags för att fira min mor i lördags. Mycket folk, god mat. Men tyvärr så drog vädret ihop sig så folk åkte hem lite tidigare än vad de nog gjort om det varit fint väder tror jag.
Igår slöade alla tyckte jag. Tv´n gick varm hela dagen. Höll på att bli tokig om jag inte skulle komma ut. Att sedan min syster verkar ljusskygg och har alla persienner nerdragan i princip överallt gör ju inte saken bättre.
Idag ska vi på en liten släktrunda, först till min syster på hennes jobb, sedan mor och far på lunch. Avslutar med min faster bland hennes garner mm ;-)
I morgon blir det en dag på staden. Har finns ju fortfarande Tiimari så dit måste man ju. En glass på Halvars måste också hinnas med innan vi lämnar Peking på onsdag morgon. :-)

Kommentarer
Postat av: netha

Javisst kan man få noja på de där avkopplande släktet. ;-)
Hoppas allt har varit bra, kramis och välkommen hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback