Lite pysslat

Trot om du vill men idag har det varit uppehåll sedan i förmiddags.
Dagen har ägnats åt tvätt och korttillverkning. 10 st kort fick jag till, det var väl inte så dåligt? 2 kan ni få se nu
image620

image621

Skickade även iväg en beställning nya foton ca 300 st blev det :-)

Igår gick jag bara omkring och suckade över det trista vädret.
image619

Ställde mej och gjorde pannkakor till lunch. Tack vare ett lite upphåll i regnandet kunde jag även gå och handla så det blev tacos till kvällsmat, mums.

Kommentarer
Postat av: netha

Jag gillar uppehåll, det är fint! :-)
Så fina pannkakor du gör, dekorerar dem så fint och sicken härlig färgskala du får på dina.
Korten har du stekt fint med.
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback