Bullbak

Fy vilket jäkla väder. Idag har det regnat oavbrutet sedan minst kl 06. Jag vill kunna välja att vara inne hela dagen och pyssla, inte tvingas! Då blir inget kul. :-( Tog mej i alla fall i kragen och bakade en omgång bullar. En kollega kom och hälsade på helt lägligt när jag precis tagit ut första plåten.
image610

I morse rensade jag lite bland mailen igen, slängde över 300 st. Så när semestern är slut ska jag nog ha tagit mej igenom de flesta hoppas jag. Började sedan sortera mina cardstock i färger, men det var inte kul så nu ligger det en hög papper på micron istället :-(

Igår var det också regningt i alla fall nästan hela dagen. Passade på att lägga upp lite auktioner på Tradera. Var även flitig och gjorde dessa LOs
image611
image612
image613
vänster sida
image614
höger sida

Kommentarer
Postat av: Karabara

Hej och hallå AM!
Vilka fina alster som du har presterat. Jag gillar speciellt den med semlan!
Kram Karin

Postat av: AnnikaS

Bullarna ser såå goda ut! Nybakta bullar är nog något av det bästa som finns.
Visst är det härligt med pysslandet, men det klart man vill ju kunna välja precis som du skrev. Jag jobbar ytterligare en vecka och det skulle vara skönt om det var fint väder då så vi kan vara ute nästan hela dagarna.
kram Annika

2007-07-06 @ 19:52:10
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback