Ännu en semesterdag

image685
Ja nu har jag vinkat av Götheborg så nu är Marinfestivalen helt slut.
image686
Skulle inte vilja ha detta jobb
image687
Salut från den ukrainska båten Presviata Pokrova
image688
image689
Götheborg och den lilla djonken Presviata Pokrova



Annars har jag väl inte gjort mycket mer idag. Jo iof så fixade jag en massa auktioner som skulle postas, men annars har jag inte gjort något. Skulle lyssnat på musik i kväll men som vanligt regnade det. Skulle även ha varit utomhusbio men hur kul är det att sitta och titta ute när det regnar :-( Nej ska det fortsätta så här så kan jag ju lika gärna gå till jobbet och göra lite nytta, eller vara hemma och scarppa. Får se vad jag gör i morgon.
Ikväll är det istället Allsång coh Morden i Midsommer.

Kommentarer
Postat av: Nessaja

du en duktig fotograf.....så länge inte nån dum reporter kommer ivägen...tack för att jag fick komma å stämpla lite idag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback