Så var i igång igen


Lovet tog slut snabbt som vanligt.
67200-384
Började det nya året med att göra 4 LOs första dagen. Här kommer tre av dom
67200-385
67200-38667200-387
Har också gjort ett kort färdigt, som en kär listvänn fick när hon fyllde år
67200-388

Sista helgen på lovet fick jag hem min nya personaldator. Så på lördagen fick det bli hämtpizza, vem hade tid att laga mat när kartongerna stod i hallen. Har fått möblera om i bokhyllan. Tyvärr försvann en hel hylla med pärmar för att den nya skrivaren/kopiatorn/scannern var så himla hög. Och ännu högre om man skulle kunna byta patroner vart efter och det kan ju vara bra. Lyckades få över både adressbok +  alla mail. Det är jag himla stolt över :-)
Det ända som inte funkar nu är bakgrundsfärgen/bilderna på internet. Spelar ingen roll om jag använder IE eller Firefox. Kanske någon som läser detta vet vad jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Är det du som tagit det fina kortet med fyrverkerierna? Jag älskar fyrverkerier om man bortser från att det smäller.

Härliga layouter du gjort och grattiskortet var jättefint!
kram Annika

Postat av: netha

Oj vad mycket fina grejor du har hunnit göra, min lust är borta.
Men jag ligger och läser och spelar spel med barnen det är inte så dumt heller.
Kramis

2007-01-11 @ 23:44:43
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback