Pysslat i helgen

67200-417Min mamma fyller 70 år i morgon och min stolliga syster fick för sig att vi skulle fylla ett fotoalbum med en massa saker. Ja, hon sa väl det för någon vecka sedan, men det var ju lång tid kvar. Men helt plötsligt var dte inte lång tid längre. Så i fredags började jag planera det hela.

Dottern skulle ha fest igår så fredagen fick även användas åt att handla mat bla. Åkte in en sväng till stan. Köpte lite lotter och blomstercheckar. Så var 11 grejer gjorda. Hm, albumet var på 100 sidor, alltså 50 sidor var att fylla. Tittade igenom mina foton men hade inte så många kort mamma inte redan fått. Vår fotoaffär hade digitalabilder billigt tom denna helg, när jag var inne där visade det sig att man kunde köra över internet också + att det då blev billigare. Så det var bara att åka hem och fylla på med bilder. Blev 151 st, fast du hade Sara över hälften av dom. Nu var det bara att hoppas på att jag skulle få dom dagen efter.

Fredagsmaten blev räkor så jag kunde gå en extra sväng på stan, hittade dock inget som passade i albumet förutom ett par bitar fin choklad.
Men igår och idag har jag pysslat ihop en massa, fyllde upp de sista sidorna med mer lotter, keno, lotto osv. Stoppade även in en påse saffran och lite salladsdressing.

Här kommer en del av vad jag gjort. Resten kommer i morgon tänkte jag.
67200-418
Började med en sida med hennes födelseår.
Letade sedan rätt på en massa grejer som hände det året.

67200-424

67200-423


67200-422       67200-421  

67200-419

Gjorde även en tag med hennes begynnelsebokstav

67200-420

Förutom grejerna till mamma har jag även gjort klart en Penny Black atc-swap. Ytterligare 2 st atc av bara farten, ett kort i samma stil. I fredags gjorde jag även klart en swap tillsom ska till Tyskland vartefter.
Han även på börja en LO, det är bara texten som fattas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback