Kan det aldrig bli sommar!!!!!!

Usch vad jag tycker detta väder är jobbigt. Ena dagen soligt och fint för att nästa dag bara vräka ner med regn och blåst. Är det konstigt att man blir deppad. Tycker man åker längre ner för varje fin dag som efterföljs av en dålig :-(
Den här helgen tänkte jag få lite scrappat men så blev det inte. Fick dock gjort 6 st olika kort :-) Ett har redan åkt iväg till en nätvän som fyllde år i veckan som gick. Visar upp det i morgon. De andra får jag väl visa upp vartefter. Det är många födelsedagar den närmaste tiden.
67200-406
Ett amöbakort till en liten interntävling på en lista jag är med i.

Just för tillfället har jag lust att bara ställa mej och skrika, allt är så jobbigt, alla är så  besvärliga. Jag vill bara vara för mej själv och slippa frågor och tjat från familjen. Tänk en helg alldeles för sig själv, där man kan sitta vid köksbordet och pyssla i fred utan att resten av familjen ska sitta där och äta. Känns som om bordet är ockuperat till ca 14 innan jag kan få sitta i lugn och ro. Och då har ju nästan hela dagen gått.
Att sen inte kunna få gå och komma som man vill till sin egen dator vill jag också skrika för. Jag vill ju ha både köket och min dataplats tillgänglig hela tiden.
Så idag är det bara en sådan där BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ dag. Tror jag snart bäddar ner mej med Hälge istället.

Kommentarer
Postat av: Syster

Lugn och fin nu syster. Tänk så här istället. Du har iallafall varit ledig från ditt jobb. - Det har inte jag. Du kan göra väldans fina kort. - Det kan inte jag. Du är bra på datorer. - Det är inte jag. Så vad spelar det för roll att ungarna tjatar och att det är dåligt väder? Du är ju min bästaste storasyster iallafall. Så håll i hatten så kör vi en vända till.
Kram lillasyster

2007-02-04 @ 19:55:29
Postat av: Ingela

Sänder en stor kram.
Ibland är det som förgjort.

Postat av: netha

Ojojoj, vad känner för att följa med till kanten och lägga ett riktigt primalskrik. Vad skönt de vore.
Detta mörker och alla jobbigheter jag slut på en sen skall man dessutom blir dränk, det gör ju ingen gladare.
Nä, vi borde kanske komma ihop en helg och bara fnittra och pyssla, det vore nåt tycker jag. :-)
kram på di söstra mi

2007-02-05 @ 22:52:07
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: AnnikaS

Jag har inte ett dugg klokt att säga mer än att jag förstår frustrationen. Skickar en massa kramar och önskar att du kan få till ordentligt med tid för dig själv!
kram Annika

2007-02-06 @ 14:27:28
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Ja, vad ska man säga??? Inte en enda upplyftande kommentar har jag att ge mer är att jag hoppas att du kan få lite eget space snart!!!

Jo, sen kan jag ju säga att jag gillar amöbakortet. Du har verkligen fått till det med både färger och kompositionen!

KRAM
L8

2007-02-06 @ 18:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback