Helgens skörd

O vad jag har haft det skönt i helgen.
Igår var jag på stan med dottern och hennes kompis. Dottern tog hål i öronen, efter några års tjatande ;-)
Snön låg kvar på marken men inte värre än att jag cyklade in till stan medans tjerna gick. När jag skulle hem så snöade det och det blev bara mer och mer. Var inte alls skönt med snön som piskade mej i ansiketet i en rejäl motvind.
Men så här vackert var det någon timme senare.
67200-436

3st dubbel LOs, 2 st enkel LOs  och 2 st kort blev klara i helgen. Snacka om att jag är nöjd.
Hittade även en cyber crop, där två av mina grejer kunde vara med.
67200-437
Se vilka läcka charms jag fått av min listvän Mia. Tackar så mycket.
67200-438
Det är svårt att variera färgen på pappren til min son, men här tycker jag att jag gått ifrån det vanliga blåa.
67200-439
67200-440
Första dubell LOn
67200-441
67200-442
Andra dubell LOn. Jag är så  glad att jag fått skrivaren att funka. Nu ska jag bara försöka hitta vad man ställer in den på när man ska skriva på vellum.

67200-443
Den sista dubell LOn. Denna komponerade jag ihop på ca 45 min.
Dessutom tycker jag att den blev himla fin.

Korten får ni inte se än. Först ska någon få ett av dom hemskickat.

Kommentarer
Postat av: netha

Va finfina alla blev, visst är det härligt med dagar man får till nåt, man känner sig sååå nöjd.
Kramis

Postat av: MiaPuh

Tjoho!
Wow de blev ju jätteläckert med charmsen :)
snygga grejor du gjort, byter gärna atc:er med dig
kramis MP

2007-03-05 @ 02:54:15
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback