29 dec

Regn,regn, regn
Ja inte är det skojigt julväder inte.
I torsdags var jag en sväng på stan. Köpte mej ett par tights en tröja och ett par skor. Ska på 80-årsfest ikväll och kände att jag behövde ha något bekvämt och snyggt på fötterna. Tror jag var i varenda skoaffär istan och tittade. Har inte lust att betala en massa utan kollade in reavarorna. Hos Nilssons hittade jag tillsist ett par snygga och sköna skor. Förr 899 nu 495 kr. fick väl vara okej då, men så visade det sig att det var 30 % på reapriset, det trodde jag ju inte :-) Så det blev 349 kr. Snacka om fynd.
Har också hunnit med att beställa min Cuttlebug, så nu hoppas jag den kommer nästa vecka.

Idag har jag gjort 4 st Grattiskort. Ska ju ha med ett ikväll, men pysslade på lite extra.

image849
Scrapliftat


Igår fick jag mitt PIF-pris av
Sari, massa fina blommor och en del papper. :-)

image850
Så här skulle jag se ut om jag var med i Simpson. Testa själv

Kommentarer
Postat av: Kabas

-Läs o kommentera min blogg- :):)

Postat av: AnnikaS

Nu vill jag se en bild på fynd skorna, blev jättenyfiken!

Kortet är stilrent och snyggt, det upplägget kommer säkert att liftat här i Jönköping!

Kul grej med simpsons figuren.
kram Annika

2007-12-30 @ 16:39:23
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Annelie Maddock

Kika in pa min blogg for chansen att vinna en sot liten RAK.

GOTT NYTT 2008!

2007-12-30 @ 19:21:52
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: netha

Ett sånt sött kort, urfint.
Massor med nyårskramar till Dig.
kramis

2008-01-01 @ 19:27:12
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback