20 dec - lite bättre nu

Sov länge i natt. La mej redan vid 9 -tiden igår och sov till nästan 7 i ett svep. Känner mej lite bättre idag och har inte alls nyst en massa. Fick dock ett hostanfall när vi sjöng i kyrkan på avslutningen. Min röst klarade inte de höga tonerna och jag hostade så tårarna rann. Var bara att smyga ut därifrån, hur bra man nu smyger omärkt när man hostar konstant.
Fick ett par paket från några barn. Spännande att se vad det är.
Åt julmat med all personal men det var min tur att jobba denna em så jag kunde inte sitta kvar och småprata i år. Men det får jag ta igen nästa år.

Dottern har också haft avslutning och fick betyg för första gången. 2 MVG och resten VG, så nu är man en stolt moder :-)

I morgon är jag ledig så nu måste man börja julpyssla lite, ska nog ut och handla några julklappar och sedan handla julmat i morgon i alla fall

image838

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Hoppas att du är pigg igen nu så du kan njuta av ledigheten. Shoppa julklappar och julpyssla är kul om man bara vet vad som ska köpas.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback