18 dec - synd om mej

Host host. Vaknade i söndags med hosta och den sistter i minsann. Idag har även näsan börjat rinna så just nu känner jag mej som Rudolf med röda mulen. Aj vad ont det gör under näsan.

Idag har vi pysslat lite i klassen. Tog med några stämplar och en dyna. Sicken tur att det bara var en! Kan tänka mej hur det hade sett ut om jag haft fler. Men barnen tckte det var skoj så det blev inte mycket annat pyssel gjort. Ska nog köpa mej en skollåda med grejer som jag inte behöver vara lika räda om. Upptäckte att det var bättre med omonterade stämplar för färgen går lättare väck från en akrylkloss än från en träkloss.

Har gjort en stod tabbe. Postade mina julkort ordentligt i söndags. När jag sedan köpt ett häfte till till de 10 som jag inte frankerat hittade jag dom inte. Jag hade alltså postat även de ofrankerade av bara farten. Så nu är det bara att hoppas att det inte kommer en böteslapp för då blir det väldigt dyra julkort minsann :-(
image835

image836

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback