15 dec

9 dagar kvar till julafton och inte ett uns julkänsla har kommit. Skönt är det ute. Men idag har jag i alla fall stekt köttbullar. Bäst att passa på nu för nu törs väl inte affärerna fuska i alla fall. Har även putsat fönster och satt upp julgardinerna i köket. Framför tv´n ikväll ska jag skriva julkort.

Igår hade dottern elevenskväll
image825
och på Lucia spelande hon med
stråkensemblen i kyrkan på luciafirandet. Kom dit ca 30 min innan och då var det redan upptaget på de platser där man såg bra :-(

I vår bokandel var Gessle och signerade boken om honom. Klart jag var där med kameran då, fast jag visste inte riktigt om jag skulle våga gå fram och ta ett kort.
image827

Här kommer ett kort som en gammal barndomskamrat till mej fick i veckan. Stämpel från Sweetish sisters
image828

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback