Trött

Ja det tar på krafterna att jobba. Var behagligare att bara ta dagen som den kom som man gjorde på semestern.
Igår var jag i alla fall på After Work  med jobbet. Kul! Men idag har jag varit trött. Var en sväng på stan. Besökte
Brunsons och handlade lite papper och en dies. Var ju tvungen att se till att jag fick en lott så jag kan vinna en QK Revolution. Tänk vad det skulle vara skoj.
Skulle gärna vilja lägga en beställning på alfabetet Emily också, men jag kan inte riktigt bestämma mej. Mycket pengar är det och jag ska ju åka på mässan i Göteborg nu i september.
Ja just det, har köpt en biljett till Robert Broberg, ja jag ska se honom alltså, det är inte han som ska ha biljetten ;-)

Gjorde ett litet dejtingtest, men det var nog inte så tillförlitligt för jag skulle dejta prins Carl Filip :-(
http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/

Några atc som jag gjort till en havs-swap
image737

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att se alla dina bidrag. Jag är mycket nöjd med min. Vilken av mina fick du???
Kram

2007-08-25 @ 22:34:18
Postat av: netha

Oh Robban vill jag med se, vart skall du se honom? Var och när?
kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback